Kawasaki Z400 je zpět! Tento oblíbený motocykl pro mladé, ale i zkušené jezdce je dalším z rodiny Zedů od Kawasaki. Jedná se o lehký motocykl s dvouválcovým motorem, skvělou ovladatelností a velkým výkonem, který Vás s objemem 399 ccm opravdu mile překvapí. Motor se skvěle vytáčí, má spoustu točivého momentu už v nízkých otáčkách a maximální výkon vrcholí až ve 13ti tisících, což je ideální pro každý všední den na dojíždění do města, skvělé na svižnou jízdu po okreskách a vynikající na malý závodní okruh. Z400 tak jednoznačné patří do rodiny naháčů řady "Z"...
Odpružení- přední: 37mm teleskop. vidlice, zdvih 120mm / zadní: Link Uni-Trak s plynovým tlumičem a 5-poloh. nastavitelné předpětí, zdvih 130mm
Přístrojový panel- analogový otáčkoměr obepíná multifunkční LCD displejem se snadno čitelným tachometrem a ukazatelem zařazeného stupně.
Lehký příhradový rám- Z 400 má příhradový rám, který konstrukčně vychází z rámu použitého na Ninja H2. Tento typ rámu byl použit s cílem zabezpečit optimální tuhost při zachování co nejnižší hmotnosti. Motor je pevně namontovaný v rámu a tvoří jeho součást. Tento rám výrazně přispívá k celkově nízké hmotnosti motocyklu Z 400.
Velká přední kotoučová brzda- brzdový kotouč má φ310 mm (stejně jako např. u Z1000), je zárukou výjimečné brzdné síly. Nový brzdový válec zlepšuje ovladatelnost brzdné soustavy a vhodně zvolené rozměry a materiál brzdových hadic zabezpečují optimální citlivost.
Spojka "Assist & Slipper"- byla vyvinuta na základě zpětné vazby od závodních teamů. Systém používá funkci, která při využití maximálního brzdného účinku motorku brání zablokování zadního kola.
Velmi lehká ovladatelnost- správné umístění motoru v rámu, krátký rozvor, rozložení hmotnosti, strmý úhel sklonu řízení i celková nízká hmotnost motocyklu zajišťuje úžasně jednoduchou a předvídatelnou ovladatelnost.
"Z" design- U Z400 jde agresivní styl „Z“ naháčů ruku v ruce s filozofií Sugomi. Štíhlý, lehký a agilní vzhled zaručuje vzrušující design.
Silný dvouválcový motor- disponuje objemem 399 ccm. Má výrazně vyšší výkon i kroutící moment v porovnaní s jeho předchůdcem: 33,4 kW (+4,4 kW vs. Z300) 38 NM (+11 NM vs. Z300).
Přední LED světlomet- přispívá nejen k výraznému vzhledu, ale také zajišťuje, že vaše cesta bude vždy dobře osvětlená.
Výška sedla 785mm- a štíhlý design celkové stavby motocyklu vč. sedadla, zajistí i nižším postavám že snadno dosáhnou na zem
Velmi nízká hmotnost- lehká konstrukce dvouválcového motoru a max. snaha o snížení celkové hmotnosti znamenají že Z400 je o 3 kg lehčí než předchůdce Z300. Pohotovostní hmotnost (včetně paliva, všech kapalin, standardního nářadí atd.) je pouze 167 kg.
Ergonomie- po usednutí na motocykl Vás čeká poměrně vzpřímená pozice, širší řídítka a ani stupačky nejsou příliš vzadu. Ideální kompromis na příjemnou pohodovou i sportovnější jízdu.
Kompaktní, lehký a účinný- při konstruování motoru se od začátku vše optimalizovalo na co nejmenší velikost, hmotnost a nejvyšší účinnost. Nový motor je velikostně srovnatelný s modelu Z300. I přes objem 399 ccm se podařilo udržet minimální hmotnost. Štíhlý agregát s moderním chladícím systémem přispívá k elegantnějšímu designu.
Přední vidlice- přední teleskopy s ø41 mm poskytují vynikající pružení v každé situaci.
K Labi 5
500 11 Hradec Králové